piątek, 25 grudnia 2015

Q&A

Hejka misiaczki!
Dziś przyszłam, żeby Wam odpowiedzieć, na pytania (moim zdaniem najbardziej istotne) z aska na temat drugiej części.
Wiem, że nie wszyscy z Was go mają, a tutaj zobaczy to więcej osób :)


Jesteś zadowolona z tego opowiadania? 
Dlaczego?
Hmm.. tak, jestem zadowolona. 
Mimo tego, że zmieniłam ze trzy razy cały przebieg akcji (na samym początku miał być happy end i brak drugiej części) no ale.. jestem ;D
Dlaczego? Myślę, że przedstawiłam Arianę trochę podobnie do mnie (tym bardziej, z tym początkiem i wgll) a Justin.. chciałam go pokazać w dobrym świetle.


Dlaczego piszesz 2 część?
W sumie, miałam jej w ogóle nie pisać. Na początku jej nie planowałam, ni nic.
Zrobiłam ankietę, było kilkanaście głosów na tak (na nie był tylko jeden głos :'))
Ale już mam zaplanowany początek, a jak to się dalej potoczy, to zobaczymy.


Czy w 2 części będą Ci sami bohaterowie?
Myślę, że nie tacy sami, ale większość zostanie ;D


Kiedy zaczniesz publikować 2 część?
Mam plany, żeby zacząć ją w ferie (mam od 1 lutego), bo teraz chcę napisać (wiemy, że nie skończę, ale napiszę większą połowę) Let's make every second worth it.
Serdecznie zapraszam ;D


Czy w 2 części będzie happy end?
Szczerze jeszcze nie zaplanowałam jej do końca xD
Ale na 90% będzie szczęśliwy :))


Ariana wróci do miasta?
Nie będę nic zdradzać, haha.


Będą dzieci? ;D
O czym Wy myślicie..
Nie wiem jeszcze xD


Będzie na tym samym blogu, czy innym?
Wydaje mi się, że zrobię drugi blog.
Druga część nie będzie zależna od pierwszej.
To znaczy.. Będzie trochę :D

MOŻECIE MI ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH, ODPOWIEM NA WSZYSTKIE! <3

No, myślę, że wszystkie ważne pytania dodałam..
Dziękuje wszystkim za uwagę i widzimy się już w lutym! ;D


  

 


12 komentarzy:

  1. Nie mam pytań, bo na wszystkie już dostałam odpowiedź, hyhy.
    No to czekam na drugą część, czytając twego drugiego bloga. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. JESTEM SFRUSTROWANA BO NIE MAM MOJEGO ALAYLM! UZALEZNILAM SIE D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju nie mogę się doczekać lutego <3

    OdpowiedzUsuń

Followers